Suzanne 5 yaşında oğlum var ilk deneme de hemen kapıda hazırmış sanki hamile kaldım 🤣 2.yi istedik 2 sene öncesi. Koronadan dolayı zaten çalışamıyorum en azından 2.yi doğurayım evdeysen bakarım diye. Neyse her ay ovülasyon testleriyle deniyoruz ama olmuyor, ilaçlı rahim filmi hormon tahlilleri vs herşeyime bakıldı ama yok olmuyor. Tek eşim kaldı o da test vericekti. Dedim bir oğlum var Rabbim ona sağlık versin buraya kadar istemiyorum artık dedim eşime. İş buldum işe başladım, eşimle 1 kez birlikteliğim oldu o ay. daha 1,5 ay oldu olmadı işe başladığım adetim geçti. Dedim 2 senedir ovülasyon testleriyle olmayan şimdi mi olacak, Vee tataammm çift çizgi 🙄 22 haftadayım çok şükür oğlum olucak bir tane daha🤲 Rabbim olmayanların kucağını doldursun inşallah 🤲🥰🥰