Mucizesinibekleyenacemianne şeker yüklemesini bncede yaptırmalısın. Ben yıllardır beslenmeme dikkat eden biri olarak paketli market ürünlerini hiç yemem içmem şerbetli tatlı tüketmem ve meyve porsiyonlarım hem küçüktür kahvaltı dahil ekmek cok az tüketirim ztn kilom da yıllarda 47 idi 54 kilo evlenince oldum.hamilelik döneminde şekerime evde devamlı bakmama rağmen 50 gr lık şeker yüklemem yüksek çıktı . Şimdi 100 grlık yaptıracağım. Tabi ki ben şok ama doktorum konuyu cok güzel anlattı 24. Haftalarda ortaya çıkan plesantadan salgılanan hormonlardan dolayı pankreasın insülin üretmesini engelliuormus yani kalıcı bir şeker degil geçici diyetle hallederiz dedi. Tabi şuan net tanı için erken Çarşamba günü yaptıracağım inş