gonulcelen benim aile hekimim de oldukça ilgili bi adam. Hatta 2 ay önce üşütme diye gittim kalp için beni yönlendirmişti falan, hala içi rahat etmemiş şuan bide hamilesin oyüzden ilerleyen haftalarda iyi bi kardiyoloğa bida görün falan dedi, kendi doktorumla olan çizelgem illaki daha sık aralıklarla olucaktır da ben biraz cahil olunca ikili test için falan sağlık ocağına gidicem sanıyorum oyüzden 23 ekim biraz geç gelmişti ☺️ Bide özelde çalışınca sağlık ocağı hemen karşı kapı, izin almalarım da kolay olurdu, özelde doktorumun muayenehanesi de yolun karsısında ama tahliller icin mecbur hastanesine gitcem artk.