Busra_y benimkide öyle dedi yani genel olarak ağır iş yapma temizlik yemek vs yapma en fazla kalkıp kendi suyunu alırsın, wc, duş, kendi yemeğini ısıtır oturur yersin falan dedi ben öyle aralıksız yatmadım ama hiç her yerim ağrıyor artık çünkü oturuyorum ayaklarımı uzatıp gün içinde çoğunlukla🙏🏼