sudamlasi ya çok zor oluyor valla ben Kocaeli’de okudum bir sürü imkan vardı pazarı mağazası ucuzcusu... ama şimdi küçük bi şehirdeyim belli yerler var bir bakıyorum herkeste aynı tunik aynı bluz o da garip oluyor hoşuma gitmiyor. Seçenekler az kalıyor öyle her istediğini bulamıyorsun. Netten alıyorum bazen kumaş güzel olmuyor bazen model yakışmıyor. Eziyet oldu alışveriş. Üç beş tuniğim va döndürüp döndürüp giyer oldum 😬