MerveDemirhan ben ferace giyiyorum yazın önden biraz geniş olanlar var altına rahat pijama tarzı pamuklu altıklar giyoyorum atletin üstüne çekiyorum hem şık hem rahat hemde göbeğim fazla belli.olsunistemiyorum malesef millet hayatında hiç hamile görmemiş gibi bakıyor özellikle teyzeler... kimse görmesin lazım değil bilen biliyor:))