ilkgozagrimhavinim 27 ekim çarşamba 37+0da suyumun azalması ve gelişim geriliği sebebiyle sezaryene alıncaktım. Bugünkü kontrolde doktorum suyun bitmiş acil sezaryen dedi. 36+3üz. Çok korkuyorum. Nolur dua edin.
Burcunuz ilkgozagrimhavinim kuzum seni takip ediuordm inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın morelini yüksek tutmaya çalış bebeğine odaklan❤️
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim canım bugun mü sezaryenin korkma bak alıcaksın kucagna kilosuda kötü değildi zaten senin bebeginin dualarım seninle 🙏🙏
Almi4134 ilkgozagrimhavinim hic korkma kuzum sezaryenden korkuma hep normal dogum istedim ama rabbim nasip etmedi 6 saat sanci sonucu acil sezaryene alındım o süreçte ne olacak ne bitecek hic düşünmedim ameliyat masasında uyuyakalmisim bile
Hilal-_19 ilkgozagrimhavinim 2500 olmustur o korkma ne güzel alıcaksın kucagna öyle düşün güzel düşün güzel olsun
lentil ilkgozagrimhavinim ay hadi hayırlısı ile al kucağına. İnşallah bi sıkıntı olmadan sorunsuz kucağında birlikte çıkarsınız hastaneden.
MercimekveAnnesi16 ilkgozagrimhavinim korkmayın herşey güzel olacak bende böyle alınmıştım ameliyathane de buldum kendimi bi anda hiç korkmayın güzel şeyler düşünün mesela bebeğinizi 🥰🙏🏻
Evrim1906 ilkgozagrimhavinim korkma canım bende 36+3 de acil sezeryana alındım oğlum da bebeğimin kalp atışları düzensizdi kordon dolanması ve kan akışı sıfırdı kaka yapmış onu yemişti kontrole gittim doğum yaptım geldim çok şükür 2miz de sağlıklıyız sadece bebeğim 1 hafta kuvez de kaldı tam nefes almıyordu yarın doğum gününü kutlayacağız zaman çok çabuk geçiyor hatta 14+1 ikinciye hamileyim sen sadece dua et canım rabbim yardımcımız olsun
ilkgozagrimhavinim Alparasinannesii Almi4134 Merveee34 asliiyorgunn Evrim1906 @lentil 3te doğuma giriyorum. Dualarınızı eksik etmeyin
asliiyorgunn ilkgozagrimhavinim ay canımm haftan erken değil zaten merak etme ciğer geliştirici de vurulmuştun allahın izniyle bir sorun olmayacak canım arkadaşım. İçini ferah tut. Rabbim yar ve yardımcın olsun dualarımız seninle. Güzel haberlerini bekliyoruz inşallah 😍😍🥰🥰🙏🙏
Merveee34 ilkgozagrimhavinim canımmm sakın sakın korkma hersey çok güzel geçecek .Bebeğin küvöze illaki girecek diye birsey yok girmeyedebilir.Girerse de onun iyiliği için zaten girse de fazla kalmayacak emin ol . Tüm dualarım seninle ve yavrunla bizi habersiz bırakma . Sağlıcakla evladına kavuş insAllah 🤲🏻🤲🏻❤️