Pinpirikanne Bat 26,27,28 olanlar gelin bırlıkte bekleyelim ben en son doktora gitmiştim primolut verdi 10 gun kullndm dün btti bakalm adetim mi gelecek gebelik var mı merak ediyorum…27 ekim de doktor randevum var
Nihalgvnyldz Pinpirikanne benım de 26-27 canım allahım ınsallah nasıp eder gecen hafta test verdım 1.20 çıktı beta korkuyorum 😦🥲
Melekk12 Pinpirikanne benimde adetim 26 sinda ama 3 once kan verdim 7.5 çıktı kaset test yaptım bulanık çıktı yine de içim rahat değil aile hekimine anlattım durumu pazartesi geleceğimi söyledim değer arttı mı diye gel dedi bakalım inşallah Beta yükseliştedir🤲🤲
Pinpirikanne RonyaArin yok canm daha adetime 4 gun var diye cikmaz diye düşünüyorum sen yaptin mi canm
RonyaArin Pinpirikanne dün gece yaptım ama varla yok arası cizgi çıktı ama sadece ben görüyordum okadar hayaleti 1 saat sonra biraz belirginlesti ama var yok bilmiorm ya
Pinpirikanne RonyaArin erken gebelik testi mi yaptin gebelik istedgmden beri gecen ay ilk defa yaptım cikmadi bidaha yapmm ya boş bos hayal kırıklığı oluyor çıkmayınca en iyisi beklemek
Pinpirikanne RonyaArin inslalah canm bu yolda kimseyi bekletmesin rabbim beklemek zor vala..benim bi oglum var kardes istioz allah nasip ederse bakalm doğum kontol hapi ictgm icin 2 sene iyi yapmamissn yumurta tembelliği var dedi baska bsey cikmadi komtrolde testlerde
Pinpirikanne Nihalgvnyldz bnde bekliyorum canm test yapmk istemiyorum 27 sinde komtrol var zten baksn bana primolut hapi verdi bu hap btince adet olunuoms bakalm bekliyorum yoksa olurum randevuya giderim sen doktora gttn mi
RonyaArin Pinpirikanne Allah oğlunuzu size bağışlasın canım. İnşallah ikinci de olur ..canm yumurta tembelliği için ilaç ve çatlama kullansana ben diğer sefer öyle hamile kalmıştım belki sendede ise yarar
Nihalgvnyldz Pinpirikanne yok canım gitmedim kan verdım 1 hafta kala çıkmadı insallah bakalım gecikince test yapıcam
Pinpirikanne RonyaArin çocuk istiyorum diye gttm doktora canm test ultroson normal adetim de düzenli ama primolut verdi 27 sinde gel dedi bakcak gene buyik ihtimalle yumurta gelistrci verir canm bu sefer igne kac kere ve nerden vuruluyor canm
aynam benimde 26 bekleyelim bakalım ama benim adet belirtilerim var baya sanki bugün olcam 🤦🏻♀️ her ay böyle beklerken stres oluyoruz ya 😪
Pinpirikanne aynam bnde ne adet ne hamilelik belirtisi yok canm sdece beyaz akintim var bakalm ne olacak
RonyaArin aynam bende kabızlık. Kasık ağrısı midem de bir tuhaf ama belki piskolojikmendir benm blmiorm
RonyaArin Pinpirikanne canm yumurtanın büyüklüğüne bakıyor ve istediği boyuta gelince koldan vurdu benmki tek 1 tane sonra iliski oluyor 1.2 defa ve sonra bekleme :)
aynam Pinpirikanne bende de hepsi var sanki zaten adetle hamilelik belirtileri hep aynı şeyler ayırt edemiyorum 🤦🏻♀️ aslında haftaortasında test yapmıştım negatifti ama işte bi umut bekliyorum
Pinpirikanne aynam hayırlısı olsun canm…ben hic test yapmym vala gecen ay ilk defa yaptm çıkmadı bidaha tobe adet geçmeden yapmam test falan üzülüyorum sonra yaa
aynam Pinpirikanne ay iyi yapıyorsun böyle daha çok morali bozuluyor insanın şöyle tamamen unutsak gecikip süpriz olsa ama nerde saat sayıyorum resmen hhahaha
Pinpirikanne Aranizda folik asit kullanan var mi kizlar doktor yazıyor mu sgk karşılıyor mu acaba soylucm doktora yazsn bu sefer bana herkes kullanioms gebelik öncesi