Slmkhrm Merhaba kızlar 30.haftami bitirmek üzereyim ve farkediyorum ki ellerim ve ayaklarım yavaştan şişmeye basladilar😵 sizde durumlar nasil ne zaman ödem toplamaya başladı vucudunuz?
Asli91 Slmkhrm 30.haftamda yüzüklerimi çıkardım.34.haftamdan sonra ayak bilek eller şişti.38+1 haftalığım 39 giyiyodum öyle bi şişiyoki ayaklarım 41 numara terliğime ayağım zor giriyo.
Lolipop deletedmom734 kuzum yürüyüş yap benim de yalnızca ayakların şişiyordu böyle tombik tombik olmuşlardı yürüyüş yapınca geçtiğini farkettim.Birde bol su iç
deletedmom734 Slmkhrm daha çok ayakta durunca oluyor :( tuza falanda dikkat etmiyorum hiç çok erken başladı umarım bmyle debam etmez
Emine122 Slmkhrm benim bobreklerimde genisleme vardi 16. Haftada detayli ulturasyonda belli oldu belki bundan dolaydr
mrymdnr Benimde çok erken başladk neredeyse 3.ayımı bitirmemle başladı hem yüzüm şiş hem de ayaklarım zaman zaman çok şişiyor
Slmkhrm mrymdnr ya benim bi arkadaşım fazla ödem topladigindan acil sezeryana alınmıştı ondan korkuyom ben de 😑
mrymdnr Slmkhrm allah korusun ben öncesinde tüp bebek tedavisi görmüştüm 3 yıl sonra spontone gebelik yaşadım hormonlar vücudumdan çıkamadan o yüzden birazda sorunum
Pinkmom 35 de çok hafif.Ayakta çok kaldığımda falan biraz ayaklarım şişiyo azcıkta burnum şişmiş sanki🤥 37 olucam olsun o kadar
Slmkhrm mrymdnr benim de tup bebek geçmişim var tutmamisti hemen arkası dan gebe kaldım dediğin gibi spontane tüm ilaçlar duruyordur bende de
Gnc16 21. Haftaya gırdık bndede ıkı gundur basladı ama sabhları oluyo gun ıcınde ayakaltım ve bacaklarım agrıyoo onu cok sıddetlı hıssetmeye basladım calısıyorum yurumuyosun dıyolar zaten sureklı hareket halımdeyım ee aksam eve gıdıncede 8 den sonra ınsan yatıp uzanmak ıstıyo agrıyo cunku sabhta gerı 6 da kalk zor oluyo
Slmkhrm Gnc16 canim aynen çalışan kadinlarin extra yürüyüş yapmaları hem çok zor hem de gereksiz bence de ister istemez zateb hareket halinde oluyor insan
Glstn Kızlar tuza dikkat etmek çok önemli.Bir de en az 3 litre su içmek gerekir.Vücudu aşırı yormamak şartıyla hareketli olunmalı.Yürüyüş yapılmalı mümkün olduğunca düzenli bir şekilde 😊Sağlıklı gebelikleriniz olsun.Bebişleriniz sağlıkla doğsun inşallah 😘
Slmkhrm Glstn gebe kaldığından beri tuzu azaltmaya çalışıyorum normalde tuzlu çok severdim ama simfi mecburen azalttım su da tuketiyorum 2 lt deb fazla ins dediğin gibi Rabbim hayırlı sağlıklı gebelikler ve kolay dogumlar nasip etsin