ESBS61 Hepinize geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün yavrularınızı sizlerede sifa versin rabbim darısı bizim başımıza
Ctorun Funda2735 gözünaydın bende perşembe günü doğum yaptım.surekli nescafe ve su içtim sabah 9.04de doğdu bebişim akşam 6 gibi gaz çıkardım.su içebilirsin der demez bir litreden fazla su içtim.