Funda2735 Hikayemi en kısa sürede yazacağım Şu an tek sorum sezaryen gazını nasıl çıkardınız Lavman nasıl birşey acıtıyor ?
Zeyyyn Funda2735 lavman acıtmıyor anlamazsınız bile gaz çıkarmak için bol bol yürümeniz lazım gözünüz aydın geçmiş olsun canım
Ilkayy Funda2735 hayırlı olsun 4 gün önce bende sezeryan oldum tek cağre yürümek canım bol bol yürü gaz öyle çıkıyor büyük abdestimi bile bugün yapabildim onda da çok zorlandım yürüdükçe kolaylaştı
busra1997alpaslan2021 Ilkayy oy kuzum bende bugün oldum allahima binlerce kez şükür 6 saat sonra yapabildim kuru kayısı bol su içtim wcde 40 dkka kaldim idarar yaparken yanmam oluyor oda sontadan dolayı
busra1997alpaslan2021 Funda2735 ay bn çıkardım cok şükür bol bol yavaş yavaş yürü kuru kayısı yedim 4 tane bol su içtim büyük wcyi yaptim arada osuruyorum 😀
Dila71 busra1997alpaslan2021 bende iki gün önce sezeryan oldum idrara sıkışınca yanma oluyor yaparken de var aynı durum sondadan dolayı galiba 🤦 buna şükür çok şükür gerçekten
busra1997alpaslan2021 Dila71 bir bayan var tayt giymiş dedim oha canın acimiyormu bn koca karılara benzedim hahahahajajajaj makyaj vs. Falan anaya bak dedim
Dila71 busra1997alpaslan2021 ya Allah seni 😂😂😂 tayt giymeye cesaret edemem açıkçası sarma işi içinde bugün doktora sorucam bakalım canım
Gonul_enes Funda2735 lavman hiv acimiyor popona ilac basiyolar oda seni tuvalete cikartiyor istez hic bekleme gazini cikartamiyosan ben lavman istedim geceye kadar cikartamadigim icin
busra1997alpaslan2021 balbocegim27 yok nerdeeeee sırt üstü Hemşire bana o sıvı geçirmez bant ile duş al çıkartmaya Grek yok doktor kendisi cikarcak dedi carsamba o zamana kadr kapalı durcak of kafam karıştı sana ne dediler bana bilgi verirmisiniz
balbocegim27 busra1997alpaslan2021 ben şimdi duştan çıktım bişeyle kapatmaya gerek yok dedi çıktıktan sonra iyice kurula havalansın dedi