dakpinar- Mom3834 hele ben kuzum post açtırttı korkudan bişiler yaptı gerçekten hakettiler pat patı çat çatı 😀🥰
Edanurkeles -Arya- bence de gerek yok 0-3 daha mantıklı ama ben bilmeden 4 tane yenidoğan almış bulundum bilseydim direk 0-3 alırdım ☺️
Busra2013 dakpinar- bem hepsını 3 ay aldım 5 tane kısakol 5 tane uzun 4 tanede yenı dogan var yeterlı bnce
M-huzeyfe Ben 2 çocgumda da 3. 6 ay aldm 03 almayın çok kçük ilk doğmmda almştm bebeğim 52 cm dğmştu aldklrm kçk gldi şmdi 3 e hamlym 3. 6 alıorm
Ece003 dakpinar- yenidoğan olarak 5 tane aldım 0-3 olarak 10 kısa 10uzun aldım geri kalanı 3-5 tane 3-6 6-9 ay aldım geleceğe yatırım yapıyorum malum herşeye zam geliyor 2 yaş Bİle var aldıklarımda
M-huzeyfe Evet olmuo bide yıkanıo az da çekme payları var. Kesnlkle 03. Almyn 3.6 ay almanız daha mantklı tecrbe ednsğm içn söylyrm ynede sz blrsnz tabi
Civcivinannesiii dakpinar- ben uc tane aldim yenidogan onuda uc tane hastane cikisi almis annem onlarin icine🙈🙈 digerlerini 3 ay ve 6 aldim
dakpinar- Civcivinannesiii çok teşekkür ederim canım benim inşallah güzel günlerde giyer bebeklerımız ❤️🤲🏻
dml33 dakpinar- bnde 3 tane almistm.yenidogan erken dogum olunca küçüktü biraz 5 tane daha aldirdm yeni doğan duruma gorede alabilirsnz
sacmalamakizim dakpinar- O kadar 03 ay vardı ki neredeyse çoğunu giyemedi ve gerçekten çabuk büyüyorlar 0-3 ay 10 15 adet yeterli bence hatta bazı 0-3 aylar şu an bize olmuyor 2 aylık kızım 😊