Bende doğum yaptım tam 13 saat boyunca sancı çektim açılma o kadar geç oluyordu ki dayanacak gücüm kalmadı resmen yerlerde süründüm 😞 en son dayanamayıp sezeryana alındım allah herkesin yardımcısı olsun ! Ben böyle bir acı görmedim
Doğumu kolay olanlar gerçekten şanslı kişiler arasında dilekolay 13 saat ve 6 cm açıklık ve 13 saat boyunca 5 dakikada bir sancı