Normal bu haftalarda benmde geçen gün olmuştu,hatta post olarakta yazmstm buraya bebeğim hareket etmiioooo die ,, ağlayarak doktora gittim çok şükür yasio dedi kalp atışını duyunca rahatladım, yani yeri pozisyon u değiştiği için dedi bana nst falan iyi dedi haftaya tekarr gidecm 35 hafta oldum bende