Anneler 2 gündür bebeğim nerdeyse hiç hareket etmiyor normalde çok hareketli bir bebek ama iki gündür çok bir iki kere hissettim nerdeyse dün doktora gittik nstye bağladılar kalp atışlarını duydum iyi dediler ultrasondan bakmadi ama kalp atışı iyi herhangi bir ağrın da yok . Sıkıntı yok dedilwr eve geldik ama hala icim rahat etmedi neden böyle oldu acaba niye eskisi gibi hareket etmiyor ki böyle olan var mı ki birşey yoktur deme kalp seslerini duydum zaten.32 haftalık hamileyim bu arada