Balbocegmm şuan tüm ölçümleri yapıldı gittiğimiz doktor herhangi bir süpheli durum yok dedi damarlarını bile ayrıntılıda tek tek kontrol etti ama eğer hala içinizde şüphe varsa dna önerdi bizde kendisine guvendik cunku kötü bırsey olsa kesınlıkle yaptırın derdim dedi 20. Haftada tekrar cagırdı ve bu ikili tarama testinin doğruluğu ne kadar diye sorarsanız %25 ihtimal dedi canını sıkma sende istersen önce bi ayrıntılıya git orada baktır canım en azından şüpheli durum olursa dna yaptırırsın