Balbocegmm Kızlar merhaba ikili test sonucumu ekliyorum gönderiye 1:3300 küsür çıktı yaşım 30 doktor sizde daha iyi beklerdik düşük bir risk var dedi canım sıkıldı biraz sizde durumlar nedir ?
gulsumnur Balbocegmm normal gozukuyor canım istersen instagramda Bi doktor var op.dr.Hacer Sadıkoğlu diye her soruya cevap veriyor istersen ona yaz
mucizegebelik6 Balbocegmm benimde bugun geldi sonucum bence oyle bi cok risk yok Hatta bu taramayi yaptirmasak bile olurdu cunku yüzde yuz net sonuç vermiyor o yizden doktor olumsuz konuşsa bile sakin takılma bebeğini üzme
T1402E Balbocegmm canım bende bugün aldım sonuçlarımı Yüksek riskli çıktı hiç kendimde değilim ağlamaktan .. sonrasında değişen var mı bu durum
mucizegebelik6 Balbocegmm kağıttaki şema benziyor ben pek anlamadım doktorum beni Arıcak onun aramasını bekliyorum
Balbocegmm mucizegebelik6 down sendromu düşük risk yazan yerde ki sonucu gösteriyor benimki 1:3370 yazıyor
Minikbirkalpp Canım sakın üzülme daha önce aynı soruyu bende sordum burada benimde düşük riskli cıktı ama allahıma sukurler olsun hıcbırsey yok bebegımde detaylı ultrasona girdim peritanotoloji bölümü profosöre gittim inceledi herşeyi normal oldugunu söyledi için rahat olsun bende 1 hafta boyunca neler düşünüp nasıl üzülmüştüm ama sonuc korkulacak gibi değilmiş benim testimde aynı senin gibi düşük risk grubundaydı
Balbocegmm Minikbirkalpp peki kaç haftalıksınız sizin risk durumunuz kaçtı acaba teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için 🙏🏻
Balbocegmm Minikbirkalpp peki kaç haftalıksınız sizin risk durumunuz kaçtı acaba teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için 🙏🏻
Mirayinannesii T1402E %100 sonuç veren bir test degil,varsayım yapıyorlar ve çoğu kişiye riskli deyip sapasağlam doğanlarda var,hemen moralinizi bozmayın lütfen 🙏🏼 rabbim sağsalim kucağınıza alacağınız günleri göstersin..
Balbocegmm Minikbirkalpp teşekkür ediyorum cevabınız için perinatolog size fetal dna testi önermedi mi peki? Dündem beri sürekli düşüyor araştırıyorum iyice canım sıkıldı arkadaşlarımın sonuçları hep 10 binin üzerinde risk yani çok düşük benim neden böyle diyorum
Minikbirkalpp Balbocegmm şuan tüm ölçümleri yapıldı gittiğimiz doktor herhangi bir süpheli durum yok dedi damarlarını bile ayrıntılıda tek tek kontrol etti ama eğer hala içinizde şüphe varsa dna önerdi bizde kendisine guvendik cunku kötü bırsey olsa kesınlıkle yaptırın derdim dedi 20. Haftada tekrar cagırdı ve bu ikili tarama testinin doğruluğu ne kadar diye sorarsanız %25 ihtimal dedi canını sıkma sende istersen önce bi ayrıntılıya git orada baktır canım en azından şüpheli durum olursa dna yaptırırsın
T1402E Balbocegmm teşekkür ederim . Kafam durdu sanki hiçbişey düşünemiyorum özele gittik hemen oradan gelecek sonuçları bekliyoruz . Özelde ölçümleri normal çıktı ama kan sonuçlarını bekliyor doktor 😔