Sevdaduran Benimde 40. Haftam hala tık yok yaa bebek doğum kanalında değil .. normal doğurmak istiyorım ama umudum iyice azaldı
Seyda_Seyda Sevdaduran canim normal veya sezeryan veya sunisanci hic farketmez saglikla gelsinler yeterrr 🥰
Seyda_Seyda KucukAnne538 acabaaaaaa geliyomuuuuu benimki 😂🥰🙄 hem sevinc hem korku hem üzüntü ufak kizimi evde birakip gitmek birz üzücek bni sanki isvicrede yasiyorum cocuklarin hastaneye gelmesi yasak 🙄🙄
Seyda_Seyda Kara96 canim bende öyleyim acaba neden gelmiyo fln ama aslinda dedigin gibi gününü dolduruyo :)
KucukAnne538 Seyda_Seyda Yaa bende kızımı nasıl evde bırakıp doğuma gideceğim diye düşünüyorum sanırım tek korkum üzüntüm bu oluyor benim 😌🥲
Seyda_Seyda KucukAnne538 malesefffff o dahada cok cok üzüyo :( daha 2 bucuk yasinda ve benden ayrilmaya aliskin degil naparim ben 😢😢😢
KucukAnne538 Seyda_Seyda Oy kuzum yine büyütmüşsün sen daha benim 1 buçuk yaşında kızım 😟 Bak dertlendirdin beni kız gece gece 😌
Seyda_Seyda KucukAnne538 oyyy kiyamam yaaa …. :( turkiyede yine aliyolar hastaneye burda almiyolarda :(
KucukAnne538 Seyda_Seyda Benim gittim hastanede de yasak hemde covidden dolayı götüremem riske atamam miniğimi 🙉