Berru önemli olan kombine değeri 3 doktora da sordum 3 ü de öyle dedi. Canlı yayın yapan kadın doğumculara da sordum hatta 🙊🙊 kombinem 406/1 di kan değerim daha da riskli 61/1 geldi. Bir hormon değerimden dolayı yüksek cıktı. Ama bir doktor dedi ki bu hormonlarin yüksek olmasi her zaman down sendromu demek değil. Bazen olası kalp sorunu olabilir ya da erken doğum gebelik zehirlenmesi gibi riskleri de gösterir dedi. Ama herkes direkt tek bir şeye odaklanip diğer riskleri görmüyor dedi. Yani neye güvenmeliyiz bilmiyorum. Pazartesi inşallah güzel haberler veririm size. Benim için de dua ederseniz çok sevinirim 🤗