[silindi] Rabis00 ben de 5+5 korktum doktora da sordum da normal dedi 3 ay ilk gebelik olunca insan hicbisey bilmiyo😊
Ysmnbarin Rabis00 Doktorum fitil olarak kullanmanın daha iyi olduğunu söyledi ağızdan alındığı zaman yan etkisi oluyormuş
Rabis00 [silindi] benim ikinci gebeligim oglum 4 yasinda ama ben oglusumda hic boyle seyler yasamadim cok rahattim bu biraz nazli 😍
dnzm1 Rabis00 anladım canım hemen gecer inşAllah dontorun ne diyor ben doktorunu değiştirdim saçma sağan şeyler söyledi
Papatya-Kokusu gamzosgamzos olabilir canım gecede uyanıyorum öyle aşırı uykuda yapmıyor mide bulantımda olmuyor diğer bebeğim acıkıyor ona kalkıyorumda ordan anlıyorum 😀
Nby77 Rabis00 bende yeni kullanmaya başladım düşük riski var dr fitil olarak al içebilirsin ama sersemletir dedi. Ben içtim gerçekten çok sersemledim fitil olarak kullanıyprum geçmiş olsun size de..