Mlkbrn Ceymir canım ya nasıl cesaret kendin yapıyon ya bende bugün yapmayı düşünüyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum
123ElifZuhre Mlkbrn ilk zamanlar ben kendim yapıyordum hemşire olduğum için fakat canım çok tatlı sanırım bi kaç sefer ilacı verirken ağrıdan dolayı geri çektim bu yüzden iğneyi ben batırıyorum yine yerini ayarlayıp, eşim sadece ilacı veriyor ☺️
123ElifZuhre Mlkbrn eşin gitmeden bir kez kendin yap yanında sonrasında zaten alışırsın önemli olan cesaret kendin yaparsan daha iyi fark ediyorsun canın acidiginda falan ilaci durdurup sonra tekrar yavaş yavaş verirsin bu senin canını daha az acıtır ama benim gibi hiç sevmiyorsan vücuduna birsey deymesini Allah kolaylık versin ☺️
123ElifZuhre Mlkbrn coraspirin de yanında kullanıyormusun ? Eğer sadece iğne kullanıyorsan ve yapamam diyorsan hiç yoktan iğne vurmadigin zamanlarda muhakak 1 tane coraspirin kullan derim hiç yoktan iyidir
Adalina09 123ElifZuhre Damara denk gelmiştir bende çok olUyor şuan 30 haftalık oldum.karnim sertleşti iğneyi yapıyorum bekleyip çıkarıyorum ilaç çıkmasın diye o sıra da iğnenin içine kan doluyor koluma gececem ama en etkili karın diyorlar gecemedim
123ElifZuhre Adalina09 Kesenin bulunduğu yerden ben yapmaya korkuyorum direk bebeğe bir etkisi olur diye o yüzden hep diğer taraftan yapıyorum bende biraz daha bebek buyuse mecbur hep koldan yapacağım sanırım 😔