Bende dönüşümlü koldan yaptırıyorum eşime nerdeyse 1 aydır hergün yapıyoruz geçen hafta az az kanıyordu bu hafta kanamıyor artık insan alışıyor galiba ilk hafta üstüne yatamıyordum şimdi yaptıktan sonra dokunuyorum acımıyor bile. İlk zamanlar hızlı basıyorduk çok fazla yanıyordu şimdi yavaş yavaş enjekte ediyor daha az acıyor deneyebilirsiniz. önümüzde uzun bir zaman var 😞 16+2 yim daha 🌸