Fatma_4224 yaş , evlilik yılı, ve öncesinde aşılama süreci isteniyor diye biliyorum birde heyet raporu tarzında birsey . Bizde yaptırdık oyle belli bir fiyatı ortaya koyup sonuç olmuyor maalesef canim ekstra ilaçlar çıkıyor devamli biz bir de il dışında yaptırdık 2 güne bir gittik yeni ilac yazdı yatış kan tahlili derken eklenince ekleniyor inan ki . Ve maalesef yüzde yüz olcak diye bisey de yok sonunda . Yani gözünü karartıp bu yola giriyorsan o ihtimalin olduğunu bilmek lazım bizim de öyle oldu çünkü yaptırdık ama embriyo gelişmedi