Biranneadayiiii Kızlar iki gün sonra tam 38 haftalık oluyorum ama.boyle bı rahatlik yok yaa ne.belim ağrıyo ne sırtım yürürken bı zorlanma bile yok🤣 2 gecedir rahat rahat uyuyorum ay bu ne rahatlık ya millet doğuma yakın ağrılar sızılar kasılmalar ben rahatlıktan napsam acaba diyorum 🤣 valla arada bı adet ağrısı gibi ufak sızı olup geçiyor başkada bişey yok uff benim kız geç mi gelcek acep diye düşünmeye başladım 😒😒😒
bsra46 Biranneadayiiii ben şuan 38+3 um bende öyleydim bir kaç gün önce dün geceden itibaren basladi yalancı sancılar uyutmuyor bile
Dicle63 Biranneadayiiii bende 37+1 oldum dediğin gibi hiç ağrım yok neden acaba bizimki geçmi gelicek😀 ama sadece yürüyüşe çıktığımda karnımın alt kısmına bıçak batırıyorlarmış gibi oluyor.
Alvingll Biranneadayiiii 1 haftalık küçük bi rahatlama bence sonradan agri sızı gayette başlıyor bende 38 +1 deyim zorlaniyorum yavaştan valla son 1 buçuk 2 hafta kadar bişey kaldı ne zaman doğucak Nasil olcak düşüncesiyle geçiyor stresli yanu
ozgei bsra46 ben hala yalancı sancıyı anlamıyorum doğuracağım hala anlamayacağım sanırım😬 nasıl oluyor? Bebek toplanıp sertleşiyor bende, başka da hiçbir şey olmuyor, doktorum ona sancı değil dedi, ama aksi gibi nst sırasında da hiç toplanmıyor sıpam 😅
Biranneadayiiii Dicle63 aynen bıçak batarmis hissi arada yürürken oluyo ama artık geç gelcek diye düşünmeye başladım 🤣
Sedaakgulx Dicle63 bende 37+2 deyim yürürken batma gibi his bende de oluyo bende bitek bende mi oluyo diye düşünüyodum
Biranneadayiiii Sultannn3327 valla canım onu nasıl ayırt edicez bende bilmiyorum 🤣 burdan okuduğum kadarıyla su kokusuz ve sıcakmis ayriyeten çiş gibi tutamiyormussun 🙄
Beyzaguven1 Sultannn3327 su gelince anlıyorsun , dırekt bildiğin su geliyor işte 😂diğerlerinden farklı kıvamda olduğu için anlarsın .
Biranneadayiiii Alvingll yani insAallah öyledirrr artık şöyle kendi sancılarım tutsada Allah’ın izniyle dogursam diyorumm ne zaman dogcak nasıl dogcak onu zaten sürekli düşünüyorum 🤣
Dicle63 Biranneadayiiii sizinki kız galiba normalde kızlar erken gelir derler. Ya aslında biraz şanslıyız bence. Doğum anı yaklaştığında sancımız ağrımız zaten olur. Şu anın tadını çıkartalım bence 😉
Annebebek000 Biranneadayiiii ben bugun 36 haftalik oldum 1 haftadir uykular haram uyaninca bir ton dayak yemis gibi uyaniyorum Bu arada 35 36 haftalikken bebis kac kiloyduu kontrole gittiniz mi 38 de
Biranneadayiiii Annebebek000 valla en son 36+5te gitmiştim 2760ti kilosu ama her bebek farklı siz kiyaslama yapmayın yinede şimdi pazartesi gdiicem 38de bakalimm
Alvingll Biranneadayiiii o düşünce insani hic bırakmıyor zaten ama bence sorun bizde çok sabırsızlanıyoruz bekleyince eni sonu olcak 😊 bu arada kızınız olcak demi benimde kizim olcak dün kontrole gittim herşeyin iyi olduğu ve normal doğum yapabileceğim söylendi sizde durumlar nasıl bebekle ilgili😊
Sultannn3327 Biranneadayiiii ben bu ara çiş imi bile tutamıyorum ki afedersin😂 bebek baskı yapıyor zor yetisiyorm tuvalete su olsa çamaşır biraz ıslanır diye düşünüyorum akıntı kadar ıslanıyor
Biranneadayiiii Alvingll durumumuz iyi çok şükür 😍 38de pazartesi günü yani çatı muaynesi yapicak doktorum bakalimm o zaman belli olucak insAallah uygundur normale 🤲🏻😍
Biranneadayiiii Dicle63 evet zaten ağrı olur ay noluyo ağrı olmaz niye ağrı yok kendi kendime kaşınıyorum 🤣
Biranneadayiiii Sultannn3327 İste su geldiği zaman öyle tuvalete zor yetişme durumu olmuyormuş canım pat diye akiveriyomus 🤣
Sultannn3327 Biranneadayiiii ne bilim arkadaşım in az az gele gele suyu bitmiş o yüzden bende korktum