Zelihagungor sıkıntı derken şöyle oluyor yatakta sağından soluna dönerken göbeğinide destekliyorsun 😂 ağırlaşıyorsun ister istemez. Yani ay büyüdü lanet olsun değil tabi ki.. içinde ki canlıya kurban olurum 😍 her anına aşık oluyorum... sadece bence geç büyümesi daha büyük avantaj 😂 bende millete bakıp ağlıyordum 18.haftada allahım göbeğine bak benim niye çıkmadı diye... şimdi diyorum ki enaammm kilocuklar kilocuklar 🤣 herşeyi zamanında en keyifli haliyle yaşaman yaşamamız dileğiyle... kafana takma hiç bir sabah bir bakıyorsun yaaa bu büyümüşşş oluyorsun. Ben video yaptım hafta hafta resimlerimle keşke izletebilsem ne demek istediğimi anlarsın 😁