Zelihagungor Merhaba Güzel Anneler 😍 21 haftalık hamileyim zayıf bi yapım var henüz karnım belirginleşmedi doktorum bebeğin normal olduğunu söyledi ama etraftan herkes birşey söylüyo bebek var mı yok mu gibi VS. Şeyler benimde moralim bozuluyor 😔 benim gibi olan var mı acaba 🙈🙈
BarBeyzazer Zelihagungor bende 7 aylık ikiz gebeyim karnım ikize göre küçükmüş herkes öyle söylüyor bebekler küçükmü bilmem ne diyorlar her kafadan bir ses çıkıyor 11 kilo aldım bence gayet iyi karnım haraketlerimi kısıtlamıyor avantaj bence bebeklerin gelişimi de yerinde hiiç takmıyorum konuşur dururlar
Hgemr Zelihagungor bana da aynısını söylüyorlar,takılmıyorum. Bebeğimin gelişimi haftasına göre iyi, çok şükür önemli olan da bu. Kilo almadım,karnım da çıkmadı. Sürekli bebeğin kilosunu sorup duruyorlar.
gonulcelen Zelihagungor 21 den sonra gör sen hergün büyücek 167 boyum 54 kilo ile hamile kaldım 55 kiloyum göbegim yeni çıktı 1 ayda 26 hf bu arada 21 de bazen Bn bile hamilemiyim anlamıyorum 😂 Bebeğimin kilosunda normal önemli olan bu . Giyim tarzında cok etkiliyor şimdi saracak elbise giyiyorum da öyle çıkıyor evde şort tshirtle yine aynı göbek yok
istanbulluanne Zelihagungor 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ 21 haftalık hamileyim canm hamile olduğumu kimse anlamıyor daha. Bilenlerde bseymi oldu falan diyor 😒
Zelihagungor BarBeyzazer Bende bebeğimin hareketlerini hissediyorum 46 kilo ile hamile kaldım şuan 50 kilo oldum ben bi sıkıntı hissetmiyorum ama etraftan gelen laflar üzülmeme sebep oldu ama haklısınız takmamam gerek 🤗🤗
Zelihagungor gonulcelen Evet kapalı biriyim bol kıyafetler giyiyorum hiç birşey yok diyorlar evde de aynı sizin gibi tshirt ve şortla hiç belli olmuyor bende korkmuştum zaten 6. Aydan sonra belli olur dediler 🙈
Zelihagungor istanbulluanne banada öyle diyorlar işte bende üzülüyorum 😞 ama benim gibi olan Annişler varmış sevindim yani 🤗
BarBeyzazer Zelihagungor üzülme bence çok güzel zaten en çok 8-9 ayda büyüyor karın ne kadar geç o kadar iyi 🤗
Bfaalturan Zelihagungor aynıyız bakma sen onlara benimde boyum uzun doktor ondan çıkmadığını söylüyor bu gayet normal ve şanslıyız bence doktorumun tepkisede şanslısın çatlağın olmayacak doğumdan sonra sarkık bir göbeğin olmayacak daha ne istiyorsun dedi içim rahatladı
Zelihagungor Bfaalturan Evet annemde öyle söylüyor çatlağın olmaz işte diyor 🤗 tesekkür ederim güzel anneler içimi rahatlattınız 😍
Hicranhicran Zelihagungor Bugün tam olarak 26+5 günlük hamileyim ve hiç karnım yok millet şok oluyor hamileyim deyince cuma günü kontrolüm vardı bebeğim çok sağlıklıymış doktora söyledim herkes hiç karnın yok falan diyor bende telaş yapıyorum diye herkesin hamileliği bir olmak zorunda değil bebeğin çok sağlıklı ve keyfi yerinde merak etme dedi demem o ki önemli olan sağlıklı olması 😊
Zelihagungor Hicranhicran evet kesinlikle haklısınız bende her gidişimde soruyorum doktora bebeğim iyi mi bi sıkıntı var mı diye çok şükür sağlığı yerinde 🤗 inşallah hepimiz hayırlı bi şekilde doğum yaparız 🐣🐣
deletedmom6295 Zelihagungor millet alışmış 30 kilo alan bebekten çok göbeği olan hamilelere boşverin sağlığınız yerinde olsun gerisi boş detay
Zelihagungor deletedmom6295 evet bizim Türk milleti işte hep bi kıyaslama derdindeler alıştıları için tuhaflarına gidiyorum 🙊🙊
Zlhiso Ben 33 haftalik gebeyim 10 kilo aldim hatta oglusum bi hafta onden gidiyor hamile kiyafeti giyip cikmasam kimsenin anladigi yok bilenler bile karnin yok cocuk nerde diyor ben toplu biriyi. Zaten ondan anlasilmiyrda olabilir otobuste yer bile vermiyrlar :) o derece ama sagligimiz cok sukur iyi hamilelikte soylemler bizi etkiliyor ama insanlar bunu anlamiyor ic karnimiz genis demekki bebklerimizi dusunelim kimseyi degil takmayin biz biliyoruz biz hissediyoruz ya kim takar disariyi
Zelihagungor Zlhiso evet biz biliyoruz hissediyoruz bebeklerimizi 🤗🐣 çok tesekkürler iyiki yazmışım 🤗🤗
Duyguynrky Zelihagungor 26 da çıktı benim 26’da çıkan karnım şuanda 15 haftalık hamile arkadaşımla aynı hatta daha küçükmüş benim ki. 33’teyim herkes 5 aylık mı diye soruyor ama bebeğim gayet iyi. İç genişlik diye bir durum var öyle olanların karnı daha geç belirginleşiyor kiiii bence hiç takmaa çünkü karnın çıktıkça sıkıntı başlıyor 😂 derlerdi de sinir olurdum ama cidden öyle
Zelihagungor Duyguynrky bilmem ben sıkıntı hissedermiyim ama bende karnım çıksın istiyorum top gibi bi karın hayal ediyordum henüz öyle bişey yok bakalım ilerleyen zamanlarda çıkar inşallah 🤗🤗
KymetKaplan Zelihagungor 😂😂 3 hafta sonra doguracam gören 5 6 aylık sanıyo inanmıyo maşallah felan diuolar 😂😂