Htchknn Bebegin henüz karnini dolduramayacak kadar küçük. Benİm 5. Aydan sonra belli olmaya baslamisti. Sonra zaten iyice sisiyor catlatlak falan olusabiliyor. Bel ağrısı mide yanmasi da ustune ekleniyor. Ördek gibi yürümek zorunda kaliyorsun. Egilemiyorsun oturdugun yerden zor kalkiyorsun ağır vasita gibi dolasiyorsun. Göbeğin senden bagimsiz gibi bir metre öteden gidiyor. O yüzden tadini cikar. Sonuçta seninki de buyuyecek.