Htchknn 14+0 ım ama karnım hala şişmedi sizce normal mi ? Yani dikkat etmedem hamile olduğumu unutucam 😄😄
Nureylaa Htchknn ayy bosver onları sen her gebelik bir değil ki benim karnım sismedi iç karın geniş, bebek gelişmiyor değil bebek iyiyse karnını falan hiç dert etme 😊
SerapBircan Htchknn napcan kız şisipte bak keyfine 35 geçince şişersin sonrada rahat edemezssin istediğin gibi uyu hareket et yatakta rahat dön ohh hayal ettimde mis gibi😍