iki_tospik_annesii Eminee96 Ben oradaki hastanelere gitmiyorum canım 3 ay oldu taşınalı zaten Sultan Gazi’de özel bahat hospitila gidiyorum
iki_tospik_annesii Eminee96 Randevu düşürürsen devlette kadın doğuma randevu alıp devlette vurdur canm o vurduğun özeldeki paraylada bebeğinin ihtiyacını alırsın
Ceysii01 Eminee96 ben 5 haftamda lekelenme yasadim 4 hafta sürdu ama igne yapmadilar tup bebek doktoru gerek gormedi sonra 9 haftada kesildi en son devlette anlattim durumu artik gecmis oyuzden indirekt diye bi test var ona baktilar bebegin kani kanima gecmis mi diye negatif cikti herhangi bi risk olmamasi icin her ay bu testi yapip bakicaklarmis ona gorede igne olucak devlette yatis veriolar ücretsiz oluyo sanirim
citlemeyegeldik iki_tospik_annesii amaan kız bende özelde yaptım bana orda dedilerki 28. haftada eğer yaptırırsan devlet karşılıyor özeldede yaptırsan iğneyi hastane sadece yarım günlük oda ücretini alıyor onu bi sor sen yada senin özel hastane ultra lüks olup yarım günlük odasımı öyle bilemedim
iki_tospik_annesii citlemeyegeldik Bi bilgim yok cnm yaa normal sıradan özel bi hasteneye walla geçen hafta Cumartesi gittim doktor benden 700 TL istedi bende devletti aradım dedi randevu alırsanız bedavaya vuruyoruz diye
minikbirisi iki_tospik_annesii bende Sultangazi de oturuyorum Bahat aşırı derecede kaziklamaya başladı maalesef devlet hastanesinde randevu bulamadım eşim covid olmuştum son haftada anca karantinadan çıktık 28. Haftada yani son gündü artık olmam gerekiyordu Medigold Hastanesine gidiyorum ben 150 TL ye vakit kaybetmemek için hemen orda vuruldum. Yatış açıldı ama yatmadım hiç bişey de anlamadım zaten 10 dakika dinlendim kalktım hiç bir etki de olmadı. Bide eczacılar odasini aradık günlük 3 eczaneye dağıtım yapıyorlarmış farklı semtlerde ordan temin edebilirsiniz dedi orda da 87 TL idi. Bizde gitmeye gerek duymadık en yakın çapa daydi git gel benzini otopark ücreti derken aynı hesaba geliyordu. Medigold Hastanesi Bahata göre çok ama çok daha ucuz
Likapaa Eminee96 bizde de kan uyuşmazlığı var. 28. Haftada indirect coombs testi yaptı doktor. Negatif çıktı. Tamam sorun yok dedi ve iğneye de gerek yok dedi vurmadı. Doğumdan sonrada bebeğin kan grubuna bakacaklar. Eğer negatifse yani benim kan grubumsa iğne vurmayacaklar yine . Benim doktor böyle diyor 🤷🏻♀️
Mimik Likapaa evet, benim doktorum da ayni stretejide ilerliyor… Her doktorun yolu farklidir diyor, ve her yol da dogrudur dedi bu husuta… Ben de 24. Haftamda indirect testi yapilid negatif cikti, doguma yakin birdaha yapilacak …
seon90 Eminee96 canm ben yaşadım hiç bir sorun olmadı hatta ilk gebeliğimde iğne faln olmadım doğumdan sonra 72 saat içinde oldum.hamileyken olmamıştım.yani kanama yaşamama rağmendoktorum yapmadı.gayet sağlıklı doğdu oğlum.ama ikinci gebeliğime lekelenmem oldu doktor hemen iğne yaptırdı ama çok şükür bebişimde bende iyiyim.kan uyuşmaxlığı evet önemli ama allahtan iğnesi var çözümü var
seon90 Eminee96 eşimin sigortası izerinden ücretsiz hastNede olabiliyorsun.yani ben öyle oldum.eşim sigortalı oldığu için bende oğlumda faydalananiliyoruz.sadece muayne parası ödedim 115 lira
Deletedmom27272 Eminee96 ben özelde 200 tlye yaptırdım 28 de doktorum bir kağıt yazıp acile gönderiyor o şekilde 200 e geliyor diğer türlü doktor yönlendirmeden istersen pahalı oluyor
iki_tospik_annesii minikbirisi Aynen cnm aşırı ve aşırı derece pahalanmış bahat hastanesi düşün bide ben Beylikdüzü’nde o hastaneye gidiyorum yol mesafesi çok uzak devlet hastanesine gitmeye karar verdim artık çok şükür devlet hastanesinde randevu buldum ve 28 haftaya denk getirdim ayın 5 ne randevu aldım vurulacam inşallah 🙏