Eminee96 Merhaba bizim de kan uyuşmazlığımız var. İlk gebelikte sorun olmuyormuş bazı doktorlar ilk gebelik için iğneye gerek görmeyebiliyor, benim 20. haftada lekelenme şeklinde kanamam olunca riske atmayalım sen igneni erkenden ol demişti doktorum. Şu an 30. haftadayız bir sorun yaşamadık. İğneyi doktorun yazdığı reçete ile eczacılar odasından satın alıyorsun her eczanede bulunmuyor canım. İğneyi alıp aynı gün bir özel hastanede koldan yaptırdım. Bir tane de doğumdan hemen sonra yapacaklarmış.