Evrim1906 Sultankiz ne güzel mutlu oldum süt de yapıyor hoşaf duru dut hoşafı da rahatlatır canım bilğin olsun
pitircikannesii Mrvweeeeee Bende oldum sezeryan tüm iç organlarım agrıyor yuruyorum falan ama bı sure sonra ayakta duramıyorum 😕 bebegı emzırırken oturuyorum zararı varmı bilmiyorum. Yatarken uzatamıyorum,yan yatamıyorum siz neler yaptınız ya
Mrvweeeeee pitircikannesii yenimi dogum yaptin kisiden kisiye degsio herlde ya bnde ole bi agri olmadi tm tersi bnmde oturunca agrimazdi yatinca dikisleri acitrdi
pitircikannesii Mrvweeeeee 3 gün oldu dün iyiydim aslında bugun cocugumu kaldırıcak dermanım yok gaz var ondan mı bilemiyorum da :(
Hamisse sema12818 iyiyiz cok şükür genel anestezi aldım zaten uyanınca 3 saat felan agrım oldu cekilmicek.gibi degil bugun 4. Günümüz hafif agrılar var ama Allah yardm ediyo çekilmicek ağrılar değil 😌
Alone Hamisse cumartesi genel oldum pazar hiçbişeyim kalmamıştı💕 sizinki de kolay olur inş sağlıkla gelsin minnoş
Alone Sssssyyyy ya şöyle söyleyim bir önceki sezeryanım da geneldi ve uyandığımda inanılmaz ağrım vardı. Bu sefer de genel ama pamuk gibi uyandım ☺️ Hiç bir şekilde ağrım sızım yoktu 3. Sezeryan olmasına rağmen sanırım işlemi yapanla alakalı bişey