SunaS Dmt58 şuan alabilirsin raporu ama gec kalma bu konuda 37 haftadan itibaren aldıgın rapor gecerli değil
SunaS Eminee96 sektör farketmiyor 4 ay iznimiz var ama doğum parası istiyorsan en erken 32 haftalık en gec 37 haftalık calısamaz raporunu alman lazım doğuma kadar kullandığın izinin kalanı doğum sonrasına yansır
SunaS whitedream bize gelen genelde 32 haftalıkken alıyor daha erken oldugunu düşünmüyorum öyle bir sistem değişmedi benim bildiğim kadarıyla
SunaS ebruzb alabilirsiniz ama eger 37 haftasından önce doğum yaparsanız erken doğum o zaman alamazsınız erken doğum olayınızıda dontorunuz az cok bilir zaten eger erken dogum riskiniz yoksa calısabiiyorsanız calısım tabi 37.haftaya kadar en azından doğumdan sonra izniniz daha cok olur
ebruzb SunaS evet ben de öyle düşünüyorum şimdilik yok ama belli olmuyor malum hayırlısı artık teşekkür ederim 😊🌸
Aysegul0707 Kızlar analık raporu nasıl alınıyor ve en fazla ne kadar alınıyor doğum sonrası iznimiz bitince mi alıyoruz bilen var mi
haticeks Aklınıza takılan her konu içinde 170 i arayıp en net bilgiyi ordan öğrenebilirsiniz . Haklarınız neler , ne oluyor ne bitiyor hepsine cevap veriyorlar
Kereminannesiiiiiii whitedream hayır doğum izni aynı. Muhtemelen kamuda çalışanlar için 24-32 haftalar arası idari izinden bahsediyordur o.