Rusen96
cigdemmacr
aygnaygn
Hellomommy
Çok sukür kzlar bebegim iyi icerde kanamada yok kesede bi sorunda yokmus cok sükur kalp atisini falanda dinledik eger tekrarlanirsa o zaman dusuk tehlikesi olarak kabul ederis ona göre tedbir aliriz dedi doktor belki icerde kalan bise olabilir dedi idrarla gelmistir dedi o parcayi gorunce bi an bebegin bi parcasi diye bile korktum ama doktorum ole bse olsa kesede bozulmada olurdu dedi cok sukue iyiyiz insallah tekrarlanmaz bu durum yüregim koptu resmen bugün