Ebruuuusalman Bende de kanama oldu, eşim çalışıyor diye hep tek gittim. Ağlaya ağlaya gittim vallahi 🙈 o yüzden korkma diyorum 😊 Bana istirahat verdi doktorum. Sen de çok zorlama kendini olabildiğince yat, Progestan da başlayabilir o yüzden çok geçmeden git doktora sonra pişman olma 👍🏻
Eşini de korkut mutlaka, onun da bebeği sonuçta. anlasın durumun ciddiyetini..