Yanlış bilgilendirme yapmak istemem fakat 3 hafta önce bir velim suda doğum yaptı. Sanırım Türkiye’de yönetmelik değişmiş. 8 cm açılması olana kadar sudaymış sonrasında doğum masasına almışlar normal bir şekilde doğum yapmış. Bilseydim o kadar masrafa girmezdim diyordu. Görüştüğünüz hastanelere sorup teyit etmenizde fayda var.