Clostiridium normal dogumdum yandan bantlı hasta bezi kullandım kanamam varmı diye gidip gelip baktılar çünkü eve gelincede bebek bezi koydum şimdi yine hamileyim bende herkes depentte al diyor ama aynı şekilde olur büyük ihtimalle yandan bantlı alacağım yine depent alıp almamakta kararsızm