Sezaryen oldum ilk 2 gün bez kullandım sonra dikişlerime bakmaya gelen ebe bez dikişlerini terletir iyileşmesi gecikir pede geç dedi bi tanıdığımı tavsiyesiyle idrar kaçırma mesane pedi almıştım 1 hafta kadar da onu kullandım iyi ki de almışım ilk hafta normal Ped yetersiz gelirmiş sonra da normal pedlere geçtim onu kullanıyorum