Zehrayenianne evet artık eskisi kadar acılı bir doğum şekli olmadığını söylüyor herkes tıp ilerledikçe herşey gelişiyor tabi ki, amin inşallah darısı isteyen herkesin başına annelik mükemmel bir duygu rabbim herkese hayırlı anne olmayı nasip etsin İnşallah pozitif bir doğum gerçekleştiririz hepimiz , sağlıkla kucaklayalım yavrularımızı🥰❤️