Yarın sabah 8’de yatışım yapılıcak (40.haftadayım) 3 gün öncesine kadar normal doğum diye düşünürken son muaynemde bebeğimin artık gelişimini tamamladığımı yarına kadar sancım yada suyum gelmezse doktorum sezeryan doğuma alıcağını söylemişti ve hala ne sancım ne de suyum geldi yarın sezeryan Doğuma giricem çok korkuyorum kızlar lütfen dualarınızda bebeğim ve banada yer verin🙏 Herkese hayırlı,sağlıklı doğumlar diliyorum sağ salim alalım yavrularımızı kucağımıza doğum hikayemi yazmak için tekrar gelicem inşallah❤️