Nesli37 ben ilk bebeğimde 19.haftada net olarak hissetmiştim 2.gebeliğimde 21.haftada hissettim doktor sıkıntı yok dediyse hiç korkmayın bu haftalardan sonra dahada netleşiyor şimdi 25 haftalığız dışardan çok belli oluyor az önce babamıza video çektim mesela 🥰