Hande1 Nesli37 sanirim 26.haftaya kadar hissetmemek normal diye duydum.tatli biseyler yiyip soguk su icip uyarmaya calis onu.sol yanina yatip o sekilde sessiz ortamda bi hissetmeye calis bakalim
nvn-mutlu Nesli37 benimde öyleydi canım tam net hissetmeye başladığımda nerdeyse 23. haftaya gitmiştim o yüzden endişe etme ❤️
esrabadesavas Nesli37 bnmde ilk gebeliğim 24.haftada tıkırtı şeklinde başladı suan 26+5 hala az hissdyrm doktor içerde hareketli oldgnu bnm hisstmdgmi söledi doktorun sağlıklı diyosa gönlün rahat olsn cnm
Nesli37 Hande1 bazen cok ufak bi seyirti oluyo ama anlamiyorum bebek mi bagirsak mi carsamba doktordaydim hersey yolunda dedi ama iste :(
Krkmzozlem1 Bende 23. Haftada hissettim bebeğimi. Endişelenme ilk gebeliklerde oluyor Muş geç hissetme
Hande1 Nesli37 bebisini hissetmissin iste :) kucuk oldugu icin ancak o kadar hissediliyor o haftalarda
Nesli37 Birsey daha soracagim ikili testim temiz cikti 17nci haftada tekrar perinatolaga gittim muayene oldum acaba bi sorun olsa 17nci haftada cikarmiydi detayliya giricem de 10gun sonra biraz korkuyorum
Hamisannesi Nesli37 ya doktorlar her hafta birsey söylüyorlar ama o hafta gelince gidiyoruz sorun yok diyorlar gerçekten fazla gitmemek gerekiyor insanın psikolojisi bozuluyor