Htcnaz Melos12 yok canım ayın 2sinde 3ünde gözüküyor daha var beklemedeyim bakalım geldiğinde bende haber veririm
Htcnaz Melos12 kargom yola çıkmış yarın elime gelcek inşallah çok tereddüt etmiştim gelmez diye ama bu kampanyadan dolayı birde kendi sitelerinin yoğunluguda eklenince o yüzden biraz geçikmisler inşallah güzel gelir ya
Melos12 Htcnaz güzel ama ürünleri ben 3 zıbın bi hastane çıkışı tarzı aldım ütülü ve güzel bi kokuyla geldi hediye paketi+ şeffaf paket yapmışlar öyle ince bi kumaşta değil
Htcnaz Melos12 benim zıbınlarım ayretten hastane cıkışlarım var ben birde isimli tulum olsun istedim uyguna bulmuşken kaçırmak istemedim