cukulataannesi Yzaman ultrason görüntüsü verdiyse FL değeri var cm olarak. Onu 7 ile çarp tahmini boyu oluyor. Ultrasonun en alt sağda yazıyor benimkinde
Dygrd _handenurrr inşllah saglikla gelsinde kilo önemli degil siz yazdınız diye cevap vermek istedim 3.gebelik ilk ikisi 2.500 ve 2.600 doğdu bari bu 3 olsun diye dualar ediyorum saglikla gelsinler inşllah cümlemizin bebekleri 🤗🙏
ftmnr_drgt _handenurrr 21+3uz kızımla 22+1 kızımın gelişimi, 18+4teyken 20 cm 266 gramdı doktorumuz haftasına göre önde gelişimi demisti buda iyi beslendiği içinmiş, ekim sonu kasım basi kontrolümüz var o zaman yeni değerleri ogrenicez
Yzaman cukulataannesi Simdi baktım 4.00 cm yazıyor o galiba hesaplaninca 28 cm yapıyor 22 haftalığız iyidir herlde 🙄
cukulataannesi Yzaman o zaten tahmini hesap. Önemli olan kilosu. Biz de 21+4 te 24 cm idik. Önceki haftalarda ileri gidiyorduk babası gibi boylu galiba demişti🙊 o hafta haftasıyla uyumluymuşuz. İnşallah bana çekmez Cinsiyetimiz erkek çünkü 😬😂