Ay bende 39+1 olacağım ama sancı yok çocuk taş gibi oluyor aslında 4 gün önce hastaneye gittim devlete doktor korkuttu ben çocuğu göremiyorum suyu azalmış diye detaylı ulturasyona gönderdi oda doğum önerilir dediği için doktor bana seni hastaneye yatıralım alalım dedi yoksa ölür başka hastaneye gittim azalması normal doğuma az kaldı ondan dedi ama sabırsızlanıyorum sancım neden olmuyor diye sadece karnım bazen bazı bölgeleri sertleşiyor