denizkaradeniz Kumru_ 32+4 te benim bebeğimde 1685 gram 2 hafta gerilik var ins toparlarlar ben de çok endişe ettim 😔
Kumru_ denizkaradeniz Ben normal yemek haricinde pek sağlıklı bişey yemiyorum ondan olabilir. Bundan sonra günde iki bardak süt bir muz ve bir yumurta mutlaka türeticem. İnşallah işe yarar siz de deneyin
gamzelianne1 Enisermgl benimkinin gelisimi 2 hafta onde ama bebegim 32. Haftada vitaminlerimi kesti doktorum 😌 insallah seninki de sagliklidir kilosu herseyi iyidir 😌
gamzelianne1 Enisermgl decavit ve magnezyum kullaniyordum. Suan sadece magnezyumu kullaniyorum 😌 decaviti 32. Haftada biraktirdi doktor
gamzelianne1 Enisermgl decaviti en basindan beri kullaniyordum ben memnunum acikcasi insallah bebeginede yarar 😌 ben hamileligimde kendime almadim kiloyu hep bebek aldi
Enisermgl Eylul1987 aman sizde çok dikkat edin Allah muhafaza 🤗 sağ sağlim alın inşallah kucağınızaaa😇😇😇😇