Cnnhls deletedmom351 38de alicaklar sezeryanla canım o yüzden telâşlandım bi an alır insAllah ya herkes alıyor yazmış proteine devam 🤗
Cnnhls BurcinC Canım çok moral oldun sağol ya bakalim kac doğucak kac kilo alıcak cuma yine kontrol var bakalim 🤗💕
Sevdhusna Cnnhls hayırlı sağlıklı bebekler olan inşallah öncelikle ama bence çok iyi ideal bor aya kadar zaten alacak doktor da demiş olmalı normal diye benimde 34 de iki buçuk dedi şişman dedi
Sevdhusna Cnnhls nasıl olsa sezeryan alsın kilolari diyorsunuz :))) ya normal doğum benimki de inşallah sadece uc kilo 100 gr falan olan istym bakalım