Ykr01 Anestezisiz olarak iki kere sonomed de çektirdim. Çok hafif regli sancısı gibi anlık oldu geçti. İkinci de hatta bir saat önce buscopan içtim. Neredeyse hiç hissetmedim. Orada c kollu denilen bir makine kullanıyor. Sanırım kimisinde çok ağrı olması kullanılan teknolojiye göre değişiyor.