bigunanneolucak Kızlar rahim filmden sonra antibiyotik yazmış doktor bi hafta kullanmalık. Bu sürede korunmalımıyım ?
2609nrgl bigunanneolucak canim klindan mi ne verdi banada 3 gun kullan bırak dedi ve sadece 5 gun korun dedi
Fatma_4224 bigunanneolucak Ben de rahim Filmi çektirdin rahim film öncesi ilaç verdi gitmeden 3gun once bırak felan dedi ama ilaç sonrası ilaç vermedi herhangi bir korunma dan bahsetmemişti
Umutduru bigunanneolucak merhaba.Ben de pazartesi günü çekindim ama bana herhangi bi ilaç vermedi sizi ne diyerek verdi bu ilacı
Blossom bigunanneolucak bana doktorum o ay korun enfeksiyon gelişme riski var demişti. Korunma diyen doktorlar da varmış ama benim doktorum Profesör doktor olunca kendisine güvenmenin daha doğru olduğunu düşünüyorum.
2609nrgl bigunanneolucak sende oyle yap canım 5 gün korun diger günlerde her aksam iliski olsun demişti
Rina Bana başında veya sonrasında kullanmam için herhangi bir ilaç verilmedi. 48 saat ilişki yok denmişti.
AngeL- bigunanneolucak kuzum çekildiğin için soruyorum anestezili rahim filmi çekilmiyor mu ? Varmı bu konuda bilgin
Sultannbstrk bigunanneolucak canım bana doktor korun ya da korunma demedi rahim filminden sonra kullan bitir dedi sonra ki ay da hamile kaldım çok şükür
inciveannesii bigunanneolucak merhabalar, antibiyotiği herhangi bir enfeksiyon olmasın diye veriyorlar kesinlikle kullanın, ben de kullanmıştım ve 3 gün ilişki yasak denmişti, sonrasında gün aşırı ilişki. Inşallah şifa olur, Allah gönlünüze göre versin 🙏🌸
Rina Ykr01 Anestezisiz olarak iki kere sonomed de çektirdim. Çok hafif regli sancısı gibi anlık oldu geçti. İkinci de hatta bir saat önce buscopan içtim. Neredeyse hiç hissetmedim. Orada c kollu denilen bir makine kullanıyor. Sanırım kimisinde çok ağrı olması kullanılan teknolojiye göre değişiyor.
Sultannbstrk Ykr01 anestezili çektirdim hiç anlamadım o yüzden açıkçası öncesinde korkum vardı ama uyandığımda ne ara oldu bitti anlamadım iyi oldu