Azizinannesi2 İyiyim Allaha şükür eve geldik şu anlık bir şeyim yok rahim ağzımda kapanmış doktor öyle söyledi, Ama gerçekten psikolojik olarak ne yaşadığımı bir ben bir Allah biliyor hem çok büyük bir şok yaşadım hem çok korktum bebeğim zaten küçük haftası bir de dört gün geriden geliyor hep gelişimi kilosu falan