Sude-96 Eltim de 20 gün oldu doğum yapalı 3 cm açıklığı vardı 30. Haftada aynı şekilde ilaç ve takiple 40. Haftasında normal doğurdu sanırım o aşamada fark edilip müdahale edilince epey faydası oluyor ve normal sürecinde doğum gerçekleşiyor içinizi olabildiğince ferah tutun zor oluyor biliyorum ama siz stres yaparsanız bebek de yapar